Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content

องค์การบริหารส่วนตำบลโนนหอม อ.เมืองสกลนคร จ.สกลนคร

แบบประเมินความพึงพอใจในการให้บริการหน่วยงาน

แบบประเมินความพึงพอใจในการให้บริการหน่วยงาน

แบบสำรวจความพึงพอใจในการปฏิบัติงาน

แบบสำรวจความพึงพอใจในการบริการ

องค์การบริหารส่วนตำบลได้จัดทำแบบสอบถามความพึงพอใจของประชาชนที่มีต่อการให้บริการของหน่วยงานต่างๆ ที่มาติดต่อใช้บริการงานด้านต่างๆ ขององค์การบริหารส่วนตำบลดเพื่อนำข้อมูลที่ได้จากการสำรวจนี้มาประมวลสรุปผลลัพธ์ทำแผนปรับปรุงการให้บริการ และดำเนินการแก้ไขข้อบกพร่องของการบริการด้านต่างๆ ให้มีประสิทธิภาพ และตรงกับความต้องการของผู้รับบริการมากยิ่งขึ้นต่อไป


ส่วนที่ 1 : ข้อมูลทั่วไปผู้ขอรับบริการ


ส่วนที่ 2 : เรื่องที่ขอรับบริการ

กรุณากรอกข้อมูลที่เป็นประโยชน์ต่อการพัฒนาองค์กร


ส่วนที่ 3 : แบบสอบถามความพึงพอใจที่มีต่อการให้บริการ

3.1. ด้านเจ้าหน้าที่ผู้ให้บริการ

3.2. ด้านเจ้าหน้าที่ผู้ให้บริการ


3.3. ด้านสิ่งอำนวยความสะดวก

.


ส่วนที่ 4 : ท่านคิดว่าองค์กร/หน่วยงาน ควรปรับปรุงด้านใด 


ส่วนที่ 5 : ข้อเสนอแนะเพิ่มเติม

ติดต่อสอบถาม/แจ้งปัญหา